Cum scapam de tesutul adipos



Grasimea corporala este de fapt energie (calorii) depozitata in organism. Grasimea contine cele mai multe calorii - 9,3 pe gram, fata de 4 calori pe gram in cazul carbohidratiilor si al proteinelor. Cei care sunt obisnuiti cu alimente bogate in grasimi au tendinta de a manca din ce in ce mai mult si mai nesanatos. Cercetarile recente au demonstrat ca nu toate grasimile duc la ingrasare. Grasimile polinesaturate omega-3, de exemplu, se gasesc in mod obisnuit in pestii grasi, precum macroul si somnul. S-a dovedit ca o dieta bogata in omega 3 este mai eficienta in reducerea gasimii, decat dieta saraca in grasimi.

Am intalnit la sala persoane care doreau sa slabeasca numai in anumite parti ale corpului. Sa nu va imaginati ca acest lucru este posibil. Atunci cand slabim, grasimea corporala scade, in acelasi timp, in toate zonele corpului, dar mai vizibil in unele depozite mai mari, situate de obicei pe abdomen, fese si coapse. Orice exercitiu este bun pentru ca inseamna consum de calorii. Unele exercitii consuma mai multe calorii pe minut, altele mai putine. Sunt multe persoane care, din dorinta de a slabi mai repede, aleg exercitii mult prea grele si, din aceasta cauza, renunta de la primele antrenamente pentru ca li se pare foarte greu. Este bine sa va alegeti exercitiile in functie categoria in care va incadrati (incepator sau avansat). De asemenea, este bine sa introduceti in programul de antrenament exercitii care va plac mai mult. Iata cateva activitati fizice precum si consumul de calorii pe minut al acestora pentru a va face o idee asupra a ceea ce reusiti sa pierdeti efectuindu-le:

Pentru mers, in categoria 55 de kilograme, se pierd 3,8 calorii pe minut, in categoria 65 de kilograme, se pierd 4,7 cal/min, iar in categoria corporala de 75 de kilograme 5,5c al/min. Alergarea va "costa" 10,5cal/min daca aveti in jur de 55 de kg, 13cal/min daca va incadrati la 65 kg, si 15,3cal/min pentru greutatea de 75 kg. Inotul este responsabil de consum de 10,5cal/min, 12,2cal/min si 15,5cal/min, in ordinea categoriilor de mai sus, iar antrenamentul in circuit cu greutati de un consum de 7,5cal/min, 9cal/min respectiv 11cal/min, in aceeasi ordine a greutatii. In cazul activitatilor de fitness , pentru 55 de kilograme se pierd 5,4cal/min, pentru 65 de kilograme se pierd 6,8cal/min, iar categoria 75 de kilograme pierde 8,1cal/min.

Pentru cele care doresc sa slabeasca, alergarea este cea mai recomandata. Incepeti cu mers usor si mariti distanta. Cand puteti merge, cu usurinta, o ora, treceti la alergare usoara 10 -15 minute zilnic, in completarea mersului, si de aici avansati treptat la 20-40 minute de alergare in decurs de 2 luni. Introduceti cu timpul alergare mai rapida, cate 5 minute si treptat cat mai mult. Saptamanal luati 2 zile de pauza, neconsecutive, pentru refacerea muschilor si tendoanelor. Progresul in intensitate si durata trebuie facut in functie de capacitatea de efort a organismului. Daca va simtiti obosit, inseamna ca ati exagerat si trebuie sa reduceti usor volumul sau intensitatea efortului.
...continuare in pagina 2

Pagina
1 2


Flu.ro
share on facebook
Iti place Flu? Arata asta cu un like mai jos:

rating
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
nota obtinuta 5.1
comentarii (5)
raissa
May 10th, 2007 at 8:28pm
mai oameni bunu celulita asta NE OMOARA!!!! si parca cu cat sunt mai multe posibilitati cica sa scapi de ea cu atat e mai mult celulita. nu stiu ce sa mai incerc ca nu functioneaza nimic. am citit tot aici la sanatate cred un articol si mi-am identificat gradul 2 spre gradul 3 de celulita. Foarte grav!!!! mai incerc iar si cu antrenament... macar daca nu scap de ea sa pot sa zic ca am muschi!
mihafit
May 11th, 2007 at 11:55am
Ce pot sa va spun este ca fara antrenamente si alimentatie foarta saraca in grasimi,dulciuri si carbohidrati nu scapati de celulita.
elena luca
April 22nd, 2010 at 10:32pm
Este foarte adevarat ce se scrie in articolul asta, alergarea chiar lupta impotriva grasimi. Eu alerg de 2 luni si deja se vede iar dupa or a5 nu mai pun gur ape mancare si ma simt ok. Si cel mai important beti multa apa.
JOS CU KG FETELOR:)
asd
September 26th, 2010 at 7:10pm
pai daca nu va mai saturati de ceafa de porc si de shaorma ce sa va fac :) daca faci sport si tii o dieta corespunzatoare totul e ok !
perju violeta
September 2nd, 2012 at 11:36am
buna fetelor am o intrebare maia este cineva cu dureri de picioare, care nu poate sa puna degetul pe picior din cauza dureri ma dor de mor eu iau pentru eliminarea apei din corp dara tot ma dor am tesut adipos ce zicetii
Posteaza si tu un comentariu la "Cum scapam de tesutul adipos"
Nume *
Mail (nu va fi publicat)*
Website
Comentariu
Introduceti codul din poza alaturata pentru verificare
posteaza comentariu